ტრენინგის მერვე დღე
დღეს გავიარეთ მე-6 და მე-8 მოდულები. მოდულებში განვიხილეთ, თუ როგორ უნდა გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად, სწავლების პროცესის ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა სწავლის შეფასების მიზნით.
განვიხილეთ დიფერენცირებული სწავლების აუცილებლობა. გავეცანი დიფერენცირებული სწავლების მეთოდიკაში გავრცელებულ ოთხ დონეს:
შინაარსი, პროცესი, პროდუქტები, სასწავლო გარემო.
განსაკუთრებით საჭიროების მქონე მოსწავლეები მუშაობენ ინდივიდუალურ დავალებებზე და ინფორმაციაზე. მოსწავლეთა საჭიროებათა დაკმაყოფილებისათვის აუცილებელია სერიოზული მომზადება და დაგეგმვა. საჭიროა შეფასების გეგმის შედგენა თვიტრეგულირების უნარის ხელსეწყობისთვის.
პედაგოგიური პრაქტიკა გვიჩვენებს, რომ მისწავლეთა განსხვავებული საჭიროების გათვალისწინება აუცილებელია.
დღეს გავიარეთ მე-6 და მე-8 მოდულები. მოდულებში განვიხილეთ, თუ როგორ უნდა გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად, სწავლების პროცესის ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა სწავლის შეფასების მიზნით.
განვიხილეთ დიფერენცირებული სწავლების აუცილებლობა. გავეცანი დიფერენცირებული სწავლების მეთოდიკაში გავრცელებულ ოთხ დონეს:
შინაარსი, პროცესი, პროდუქტები, სასწავლო გარემო.
განსაკუთრებით საჭიროების მქონე მოსწავლეები მუშაობენ ინდივიდუალურ დავალებებზე და ინფორმაციაზე. მოსწავლეთა საჭიროებათა დაკმაყოფილებისათვის აუცილებელია სერიოზული მომზადება და დაგეგმვა. საჭიროა შეფასების გეგმის შედგენა თვიტრეგულირების უნარის ხელსეწყობისთვის.
პედაგოგიური პრაქტიკა გვიჩვენებს, რომ მისწავლეთა განსხვავებული საჭიროების გათვალისწინება აუცილებელია.
Комментариев нет:
Отправить комментарий